En aning svartsjuk...

Sambon har nämligen varit väldigt mkt med sin kompis ;) missförstå mig rätt... inget fel i de!!!

Men man börjar ju undra hur de egentligen är när dom ringer till varandra typ fem ggr per dag (jag får vara glad om han ringer mig!), tar olika beslut tillsammans och åker och SHOPPAR ihop!!! (ja, ni läste rätt!)

Hahaha när jag ger mig in i dom här "sakerna" så är jag antingen "jobbig" eller "gnällig/grinig".... hahahaha....

Så jag är faktiskt lite svartsjuk!!!
Inte allvarligt men tillräckligt för att ge små pikar ;)
Tycker de är gött att min sambo har en så god vän som orkar med allt... men ibland hade de faktiskt varit roligare om JAG hade varit den där vännen :P

Han till och med råd frågar sin kompis innan mig!! Jag blir väl typ tredje person, kanske om jag har tur, som får höra de beslutet ;)
(sambons mamma hamnar före!!)

Haha men jag antar att de är så när man är flickvän!
Tacka gudarna att jag fick två pojkar (då kommer JAG vara först!) ;) hihi....

(skämtåsido)

///Malinsky

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0