Förbereder....

Idag har jag planerat lite framåt, dels för att jag inte vet vad som väntar nästa månad eller rättare sagt hur mkt tid jag har...

Så de blev kalas handling så jag kunde baka lite inför de stooora två års kalaset...
Nu sa jag de där förbannade ordet igen...

Hatar verkligen mig själv för att jag försöker vara så hurtig och baka allt till kalaset själv... eller är jag snål?!?

Jag vill ju ge de bästa för mina godingar... Speciellt när dom fyller år... De är ju ändå deras dag...

Men att jag aldrig lär mig att jag kan inte baka och jag tål inte kladdet som blir... (tror jag har en fobi!!?????)

Men vad gör man inte för dom små liven??? Jo man över vinner allt o kämpar... en hel massa svordomar får toppa de men, men vad gör de när de bara är en gång om året?!

Så idag har jag bakat botten till en cupcake... chokladbotten för att vara ärlig med jordgubbs smörkräm (men den får jag göra dagen innan kalaset så de inte skär sig eller blir konstigt!)
Ska nog investera i en muffins form!!!!

Ska man krångla till de så ska man ;)

Ska även försöka mig på en gul citronrulltårta! :) kan bli väldigt spännande...
Barnen älskar de iaf då de får vara med och lära sig!!
Ungar älskar ju kladd... (hua för min del)

Men rulltårtan får vänta tills dagen innan så inte den blir torr och jävlig...
Som sagt gör allt för mina godingar...
Till och med att dansa tango med slickepotten ;)

///Malinsky!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0