Fräser hela dagarna ;)

Har nu räknat och skrivit ett långt program för den datastyrda fräs maskinen!
De är mkt pi och varvtal och skärhastigheter som blivit ut räknade under ett par dagar....

Igår var jag rätt impad av mig själv...
För trots att jag var totalt uttömd på energi och hade grov sömnbrist så klara jag (själv) att räkna ut och placera ett fräsverktyg (o få de att fungera ihop med de resterande programmet)

För mig betyder de att jag kommer klara mig utanför skolan och att allt faktiskt inte går in i ena änden och ut i andra xD

Idag gjorde jag "massproduktion" av de jag skrev in och fixade igår...
De funkade!!! (puh jag drömde alltså inte!!) ;)

Däremot så har min hälsa varit lidande idag och jag tror jag dragit på mig en ordentlig förkylning, men de är tur de är fredag imorgon...

Sen blir de vila och åter vila!!!! (i den mån som ungarna tolererar....)

Stolt över mig själv!!! Jag är bäst!!!
//Malinsky

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0