Ledig lika med mer CAD...

Ujja mejjen!!

Jag får vara "ledig" denna veckan men bara om jag gör en del uppgifter på datorn! Klart tänkte jag! Detta klarar jag :P

Shit tjena!!!! Verkar som om jag fick börja på CAD CAM med en gång...

Vilket betyder att nu ska jag kunna göra en del i 3D eller ja flera delar och sen sätta ihop dom och sen kunna göra en monteringen film av de hela!! WOW

De kom lite plötsligt, men om läraren tror att jag kommer klara de så....
Har ju bara testat att montera ihop alla 3D-delar som jag hittills gjort!
Lite spännande att se vad jag kan göra utan fysisk vägledning... (har bara "ett" papper att gå efter!)

Klart jag kommer klara de men just nu gäller de att få in de i skallen så den kan göra ngn nytta ;)

Så den "ledigheten" kommer att gå åt till att ligga steget före!!!
Måste ju ligga lite före, sen när jag kommer ligga en vecka efter ;)
///Malinsky

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0