Lördags fläng...

Idag har vi flängt runt lite... Dels till "moffarn" och till affären... (jag körde) :D

Sen var vi hos svärmor en sväng men då fick sambon köra då de snöa för mkt för min smak och för att de började skymma/mörkna! (har ju och tänker inte testa mörker körning förrän jag känner mig säker med min "vanliga" körning!)

De gick rätt så bra att köra förutom vid ett möte med en annan bil då sambon blev för nervös och skulle ta ratten...

Där var jag rätt nära på att ge upp, men de kan jag ju inte för då går detta aldrig... Jag måste kämpa och "ta tag i grejer", för barnens skull!!!

Sluta vara en sån fegis och lär dig av dina tidigare misstag, annars är du tillbaka på den där tråkiga ruta ett igen... FATTA!!!!!!

Jag vill stressa på mera med körkortet men samtidigt så vet jag att bara behöver lite tid att smälta allt och tänka efter...
Så pissig förare är jag faktiskt inte...

De sitter bara en liten "dåligt självförtroende djävul" på min axel och vrålar massa fula ord och meningar till mig!!!

Den ska bort... snarast!!! Hädanefter ska jag lyssna på min magkänsla... den har iaf lyckats ta mig dit jag är idag!!!
///Malinsky!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0