Planering är ju fan inte dumt....

Usch nu vet jag varför jag inte går i skolan längre.... eller varför jag tröttna efter gymnasiet...

Planeringen är ju inte som Skolverket TROR att de är... Säger bara humbugg och frust, fnys åt läroplanen!!

Eller så är de bara min lärare som inte fattat att de där med läroplanen de ÄR bra att följa...

För nu har jag suttit med vad jag trodde var CAD CAM i en och halv dag och slitit men så visade sig att jag har ju bara gjort färdigt CAD 2(!!!)
Sen säger han, som om han hittat en nyckel i en enorm nyckelknippa, att jag har ju kvar en till maskin som jag MÅSTE lära mig....

WHAT?!?????
Menar du att även om jag jobbat för att ligga före (i flera veckor nu, har även frågat en gång tidigare) att jag ändå ligger efter?!?

Are you f-ing me??????
Så imorgon blir de på med stål ansiktet och stålhandskarna och återigen begära att få reda på vart i H de har gått så åt H?!?

Jag har ju inte många månader kvar och jag vill inte ligga efter!!!!
Sååå besviken :(
///Malinsky

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0