Teater och griniga gubbar....

Usch idag började. min dag mindre roligt, eller ja hela veckan har varit piss varje morgon... iaf om man ska tro på "gubbarna" på skolan...

Har nämligen fått höra varenda dag att jag och Elin varit "sura" och "griniga" oavsett om vi varit de eller inte... Idag hade både hon och jag fått nog!!! IDAG var vi GRINIGA!!!

Flera uppfattade detta och "tänkte efter" men de var några som var tvungna att späda på lite extra... Jag fick slängen om att jag var "hormonförvirrad" och Elin att hon hade pms!!!! Trevligt.... not!

Så idag harvar hållt oss för oss själva i verkstaden... svårt då verkstaden består av enbart "gubbar" och småpojkar!!!
:P

Tur jag har min lilla familj att komma hem till och som verkligen ger 100% kärlek när man kommer hem... Först blev jag mött av en superglad och spralligt spökdjur ;)

Sen kommer Mini monster hem och är så själa glad för att han fått vara med på teater idag!!! De värmer upp dom allra grinigaste... Skönt att få komma hem till sån värme och glädje efter så många dagar med sur gubbe-tema!!!!

Jag älskar verkligen när barn gör så... Man blir så mkt mer tacksam för de man har och får verkligen veta att: "ja du är värd bättre och du ÄR bra som du är!!!"

Barn är kärlek... Jag är så stolt över mina godingar så jag spricker snart...
///Malinsky

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0