Bra betyg och trött i knoppen...

Idag försökte jag lirka ur läraren om jag fick bra betyg i CAD 1... Och om jag får tolka det svaret jag fick så lät de som om att jag ligger ganska bra till... Så bra att jag snart kan börja med mer avancerade saker... :)

Underbart!

CAD CAM ska ju vara spännande har jag hört och nyttigt att kunna. ;)
Det enda som vi/jag ligger efter med är ju borrmaskins stativet som jag måste skapa program till och fräsa ut delar till ;)

Men de går ju ganska fort då den mesta tiden tar att skriva ner programmet på papper, annars är de ju i stort sett klart!

Men först färdig med en grej och det är CAD 2.... Den BÖR ju vara färdig lagom till sportlovet eller på sportlovet om jag får låna med datorn :)

Kanske tidigare då jag och Elin imponerade läraren stort idag genom att klara av att göra ett pumphus i 3D (som egentligen är helgjutet i verkligheten) :)

Han trodde inte på oss riktigt men när han såg ritningen så blev han tyst och log :D
Ett bra betyg bara de!!

Just nu känns de i huvudet att man använt det en del!
Och för första gången så är de skönt att komma hem och bara slö titta på "Cars 2" två gånger på raken xD

Imorgon blir de program skrivning (behöver lite variation) och lite mer CAD!!
Skit skoj nu när man kan de :)
///Malinsky

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0