CAD-prov och trötta barn...

Idag har jag fått sätta mina små gröna (lite tät i näsan) hjärnceller på prov!!

Eller rättare sagt rejält på prov ;)
Herregud, de ser så svårt ut men ta mig sjutton jag klara de... Alltså att fullfölja de jag skulle göra, vet ju inte om de är godkänt än ;)

De roliga är att jag spärrar mig och sen när jag tror att de är kört, bara för att jag spärrat mig, så släpper de och jag löser det mesta ;)

En ny egenskap jag kommer spara ;)
Den "gamla" Malin hade gett upp och släppt de för lääääänge sen :P

Men nu jävlar... Man får nog mkt mer jävlar anama när de gäller framtiden för ens barn och att man fått barn!

Apropå mina barn, så var dom väldigt trötta när jag kom hem så jag antar att mina sambo haft fullt upp ;)

Så tyckte att han mer än väl förtjänade egentid och "garage" tid ;)

//Malinsky

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0