Fiskhandel och snöoväder!!

Idag har vi aktiverat oss med att åka till djurmagasinet och köpt en kompis till vår svarta slöjstjärt! (tyckte synd om den, han såg så ensam ut med alla tetror) ;)

Hunden fick oxå en aktiverings leksak!! (den var poppis!!!) Har planer på att köpa en klövje- väska så han får aktivera dom små grå... Men de får bli senare ;)

De enda vi inte gjort idag, eller rättare sagt JAG inte gjort idag är att övningsköra! Har haft lite flimmer framför ögonen idag o kände att de inte va såå bra att sitta framför en ratt idag...

Hoppas bara att jag får köra mer snart och att mitt "flimmer" försvinner... :(

Just nu vill jag INTE köra då de är snöoväder utanför fönstren... Tycker att INGEN ska köra idag oavsett erfarenhet..
Iaf inte här omkring ;)

Önskar jag kunde sladda för de hade vart kul att kunna ;) (bara för att)
Men just nu vågar jag knappt blinka fel så de får vänta ;)

Nu blir de bad av de små och dusch för mig sen mys och garage bygge i lego ;)
Sen får vi väl se hur de går med CAD-provet imorgon :-S

Wish me luck!! Dont need a kick, i've got coffee ;)
///Malinsky!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0