Imorgon börjar verkligheten igen!!

Ja eller vi mjukstartar den...
Jag ska ju vara "ledig" några dagar till, men barnen vill så gärna tillbaka tillbaks och jag tror dom mår gott att vara med kompisarna oxå... (dom verkar sakna sina vänner) :)

De glädjer mig att dom verkar trivas och har vänner... de gör "lämnandet" mkt enklare för mig!!

Så imorgon får de bli mjukstart med ett par timmar på dagis... De är ju inte så länge och sen är de ju inte så länge kvar tills dom inte får gå "full tid" på dagis längre... :( lite tråkigt men, men de är ju bara ett tag!

Själv så är jag spänd på att få börja på skolan snart igen... ska bli skönt att göra färdigt och att få göra ngt på dagarna, förutom hemmet!

Tror jag blivit lite bortskämd med att göra ngt varje dag ;)
hihi...
längtar iaf och snart är jag "klar"!!!

//Malinsky

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0