Kört min första Volvo...

Haha nästan körde ju morsans gamla härke som hon hade när jag var 17-18 år xD

De var ju ett tag sen ;)
Var längesen som jag körde ngt så, så "kantigt" hahaha... Alla andra bilar jag kört har ju varit lite mer rundare till formen xD

Gick bra som sagt men kände att en del moment var de längesen jag hade övat på!
Har en väldigt bra handledare som "tvingar" mig in i de jag tycker är lite läskigt... Så jag får tränat mig!!! Misstolka mig rätt... han tvingar mig ju inte till ngt som helst farligt eller nått som han tror jag inte kommer klara...

Så idag är jag lite stöddig :)
Klara ju ändå att åka från Vänersborg till Trollhättan och sedan hem :D (1 motorstopp pga för dålig gas och 2 ggr fel växel) men men inte illa pinkat för ett så långt körnings moment...

Stolt och samtidigt känner jag att min kaxighet på att ta körkort snabbast möjligaste har sjunkit lite... Kanske var lite FÖR kaxig med tiden :P

Men vem vet lite övning i veckan så kanske de sitter fortare än vad jag tror ;)

Vill köra mer men känner att de räcker så jag inte "tar in för mkt info"!
Fortsättning följer :)
///Malinsky!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0