Man får hjälp bara man ber om de...

Jag har gett mig själv två nya nyårslöften detta året.. Den ena är att om man ber om hjälp så kan man faktiskt få de utan (och ibland med lite sura blickar) och sen att jag ska bli bättre med att prata och kommunicera med mina föräldrar!

Livet är ju kort säger dom och jag vill lära mig allt som mina föräldrar kan ge mig i lärdom!

Jag har faktiskt känt mig väldigt dum över att jag inte tar mig tiden för ett telefon samtal då och då med mina föräldrar eller bara att prata... inte bara artighetsfraser eller så... utan riktigt prata...

Så jag ska försöka bli bättre på detta!!
Inte för min skull utan för att vi behöver nog de allihopa... Tror jag kommer bli tryggare som människa oxå då..

För jag älskar verkligen mina föräldrar och börjar mer o mer förstå vad dom får genomlida vissa gånger...
Usch!!
Men jag hoppas att jag en dag ska bli lika bra förälder som dom...

Just nu "övningskör" jag ju bara med mina... De är när dom blir större som man ser vad man åstadkommit ;)

Så jag hoppas att jag inte gjort mina föräldrar allt för besvikna :(

Älskar er!! <3
//Malinsky!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0