Yrsel och illamående...

Idag har varit en sämre dag då jag nästan blivit liggandes halva dagen pga yrsel och illamående :(

Förmiddagen började bra med lång promenad med hela familjen... skönt att vara ute och röra på sig lite!!!

Men när jag skulle börja med middagen runt 2, halv 3 så började allt snurra och jävlas med mig! :(
Fick sitta på en stol o laga färdigt maten...
Tur Mini Monster "hjälpte" mig med disken xD

(spökdjuret låg o sov middag så de var ju lugnt)

Ska nog ta och lägga mig men de känns dock inte så kul när man bara har suttit och typ inte gjort ett pipus på halva dagen!

Men man ska väl ta och lyssna på vad kroppen säger ifrån om... Vill ju inte hamna på sjukan just nu... dessutom börjar ju skolan snart o då har ja fan inte tid med sånt här ;)

hahaha...
sköt om er o lyssna på er "magkänsla" de ska jag göra nu ;)
//Malinsky!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0