Är detta mitt fel?!

Har som sagt haft en helvetes eftermiddag med mitt mini monster och jag känner mig allvarligt elak!

Sen fick jag en kommentar idag om att de kanske beror på att vi varit så "bror duktig" med honom så att han verkligen vill testa alla gränser som går!

De kan ju vara sant!

Men är de då jag som gjort att han anfaller sin lillebror och biter stora märken?! Har jag drivit honom till de???

Känner att mitt mamma-ego är på botten och att de känns som om de är mitt fel att han måste ta i så vidunderligt nu!! :(

Jag vet att de måste ske och att jag bara får stå ut men är de faktiskt så att ju mer regler man har desto värre blir "trotset"/utvecklingsfasen!??

Usch!!!
Men jag får bara hålla på de jag kärt ut och uppfostrat honom med innan och hoppas att allt de andra försvinner med tiden och en hel del diskussioner!

Min älskade lilla mini monster har jag förstört dig??? :(
De känns så nu iaf! :(

Med motgångar kommer framgångar säger dom ju!
Hoppas min lille Jekyll och mr Hyde har en "bättre" Dag imorgon! min lille goding!!!!
<3

///Malinsky!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0