Egentid- hett diskussionsämne!

Har sett att de varit ett hett ämne de där med "egentid"!
Jag anser inte att de är "egentid" jag anser de är en tid då man varvar ner som förälder, tänker igenom dagen/alla fel man gjorde och alla rätt man gjort under dagen!!

För jag tar min "egentid" på kvällen när barnen sover eller när de är lite stillsamt!
Jag kräver inte "egentid"!!

Jag lämnar inte mina barn på dagis för att få "egentid"!!!!!! (omg nooooo!!!)
Jag njuter,lider och utvecklas med mina barn och har min "egentid" när det passar!

Barn är barn och dom blir snabbt stora! Anser att folk/föräldrar ska se de som ett privilegium att umgås med sina barn!

Jag mådde som sämst när jag gick i skolan heltid och inte längre visste vad mina barn gillade att göra, äta eller sova!!

Då mådde jag piss!
Visst jag ska ju snart jobba och då blir de ju en heltid för både mig och barnen men då vet jag att jag iaf inte skickar iväg barnen pga mina egna själviska begär!!!

Vill ni ha "egentid"?!
Ha de då INNAN ni skaffat barn för barn är ett ansvar för livet!!!! (som ger tillbaka i mångfald)

Jag älskar mina barn och gör allt för dom!! Jag njuter av MINA stunder och av VÅRA stunder!!

////MALINSKY!!!!'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0