Hjärnlös men inte hjärtlös...

Idag har jag gått på ren automatik... Hjärnan har varit totalt tanke befriad! Kroppen har gjort sitt och hjärnan har bara hängt med... Tur jag inte behövt sitta med cad program idag för de hade nog blivit kalas kuliga grejer...

Blir en relativt lugn kväll med tidig sänggående! Hoppas jag och sambon får lite roligt imorgon, första gången på länge som vi kanske kan gå tillsammans utan barn på lite grillkväll....

Men de är lite svårt då Gruffalon och spökdjuret varit riktiga mys monster idag <3
Man får liksom den stora livsfrågans svar upp skickat i ansiktet varenda gång barnen ler och myser mot en!

Min heliga graal är mina barn!!
Alla letar efter livets mening men jag har hittat den i min familj!

Jag mår bra, så bra ända in i själen! Tack vare min "lilla" familj!!!!
///Malinsky!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0