Skitiga barn är väl glada barn???

Jag gjorde misstaget att inte kolla hur mina barn såg ut innan vi åkte till köpcentret igår.

Spökdjuret hade nämligen på sig en väldigt smutsig tröja :P
Men vad spelar de för roll?! Barn kladdar och skitar ner sig, de är ju änna därför man har tvättmaskin :/

Men saken hör till den att när vi hade ätit färdigt vår kulglass och var på väg bort ifrån vårat bord, så var vi tvungna att gå igenom kassakön.
Och med en dubbelvagn och två barn så fick ju kön dela på sig eller gå åt sidan om jag skulle komma förbi!

I kön står en 40-50 årig kvinna som tittar på mig och sen går surt åt sidan och säger högt: "det är bäst jag flyttar på mig för den lille killen är ju äcklig och smutsig!!!!"

Jag blir totalt ställd och kommer ju givenvis inte på något bra svar tillbaka på det! :(
När allt sjunkit in i huvudet så är jag så förbannad över att hon förolämpat mig som mamma och mitt barn!!!!!

Kan jag som mamma tänka på allt och vad är de för farligt med en lite smutsig tröja?? :(

Jag kände mig dum som inte hade kollat en extra gång innan vi åkte på min lille sons tröja och arg och förolämpad! :(

Jag är inte såå slarvig annars! :(
Fy!
///Malinsky

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0