Svarta fåret...?

Ibland får jag en stark känsla av att vara familjens svarta får...

Jag menar jag har klantat mig med det mesta och JA jag känner numera en viss press på att komma upp till plussidan igen...

Frågan är om jag lyckas eftersom jag trampat i en del klaver och att de är få som inte riktigt litar på att jag har ändrat mig eller inte gör som de förväntas av mig!

Jag försöker vara mig själv och har min "tro" men jag känner att jag väldigt lätt gör som alla andra och ändrar mina principer för att få lite beröm...

Har jag ffått för lite beröm eller har jag bara insett vikten av beröm?!

Känner mig utanför både som person och inom familjen (bara ibland) men de kanske är smällar man får ta för att gå sin egna väg och undvika nya misstag...?

Jag hoppas min känsla är fel!!

///Malinsky!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0