Varför ska jag ändra på mig?!

Varför ska jag ändra på mig om du tycker jag är pinsam?!

Varför ska jag bry mig när du ändå gör de?

Varför tar jag åt mig när de är du som har dåligt självförtroende?

Jag är den jag är… Tål du mig inte så är de ditt problem för jag trivs med mig själv!
Jag skriver min egna historia med egna krig, egna förluster och egna målsättningar!

Tål du inte mig så kan du inte tåla så många andra heller!!
Jag är din vän livet ut om du visar att du är lojal emot mig...
Om inte så kan jag bli och vara en riktig Bitch!
Så om du inte tål mig säg de så jag kan sluta vara så jävla väl uppfostrad och säga vad jag tycker om dig med!!!

För jag är som jag är och INGEN kan ändra de!!!

To all the best,
Love ya'll,
to the rest,
f*ck ya'll!!! ;)

////Malinsky!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0