Vänner sökes!

Ja inte riktigt än för jag har många goda vänner som jag älskar och vårdar så gott jag kan....

Men snart tröttnar dom väl på mig då jag nästan JÄMNT säger nej när dom bjuder ut mig...

Lite jobbigt... Men samtidigt jag är ju numera trebarnsmamma och har numera ett annat ansvar än tidigare....

Men någon gång får man ju ha lite roligt oxå o slippa tänka på blöjor, barnskrik o mellisar...
Eller är jag dum som tänker så?!
Eller har de hänt ngt som gör att jag vill ja mer frihet?!

För jag älskar ju verkligen min lilla familj o jag vill ju mer än gärna vara med dom.
Men de känns som om jag förlorar goda vänner pga att jag är tråkig mamma!! :(

Kanske inte ska klaga...
Vill bara att mina vänner ska veta att jag älskar dom o att jag önskar vi kunde umgås lite oftare utan att jag säger nej :/

Men familjen går ju först o jag får väl bara höra av mig bättre helt enkelt!!!

///MALINSKY!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0