Ändrade planer...

Usch vilken helg...
Var nog lite för snabb med att skryta om att vi varit friska länge nu..
För på fredags natten började de...

Spökdjuret var väldigt gnälligt och jag började undra om de var tänder eller mardrömmar när de kom en kaskad spya från ingenstans... *suck*

Inte magsjuka eller vinterkräksjukan tänkte jag med en gång... :( de vore så typiskt...
Spy-fallet höll i sig hela natten så de var mkt torka och byta nytt i sängen hela natten... På morgonen så var spökdjuret som vanligt men lite slött...

Tur att stackarn är så liten att han inte förstod att lördagen var ämnad till hans två års kalas... :P

De var ju bara att skicka runt till alla som skulle anlända och säga läget...

Han fick inte behålla frukosten och lunchen fick ligga kvar en stund i magen... Men sen var de som om de aldrig hade hänt... Ungen var ju vrålhungrig och åt ju så jag trodde han skulle spy för de...
Men han fick behålla allt!!!!

Nu är han bara lite lös i magen och får stanna hemma imorgon med, men piggare och gladare kille har jag aldrig sett! Tur att han inte vet om att han precis missat sitt egna kalas :P

Hade lite mys kalas med piggelin glass och mkt dricka och "mag-vänliga-grejer" att tugga på...
Mammas lille fisfjärt!!!

Vågar knappt säga de men jag hoppas att vi andra klarat oss... frågan är bara VAD är de isf de spökdjuret haft?!

Matförgiftning?! (borde ju drabbat oss andra oxå!???)

Vinterkräksjukan?? (borde någon mer vara dålig eller iaf visa symptom nu!!)

Magsjuka??? (samma här tycker jag!)

Peppar, peppar håller faaaan så hårt i trä!!!!!!!!!!!!
///Malinsky

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0