Stel och post paket!

Idag har jag varit ovanligt seg och stel...
Som tur är så har jag fått mkt hjälp och stöd idag...

Usch!
Försöker att inte klaga så ofta då jag själv hatar klagare...(gör ngt åt de ist gör att gnälla)

Men idag har jag varit ett riktigt gnäll monster... Tur att jag bara gnäller bakom stängda dörrar (alltså hemma!)

Hur som haver så känner jag mig inte somliga själv just nu!!!!

Skönt att få komma hem till barn o sambo som förstår o som tillåter mig att må, gå och gnälla så mkt jag vill o behöver ;)

Barnen fick förresten världens finaste grej idag av min gulliga moster och hennes underbara bus pöjk... (spökdjuret fick de som present och mini monster fick för att de inte skulle bli osämja)

Så magiskt underbart o samtidigt lite pinsamt... Jag menar vad ska jag säga, göra som tack?!???
Jag är iaf den lyckligaste som har så fina folk runt mig...
Helt fucking amazing!!!!

Tack, tack, tack, tack!!!!!!
///Malinsky!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0