Fingarna i kläm...

Åh herre jävlar.. Ja jag vet jag svor... och de med STORA bokstäver idag...
 
Idag blev jag rädd.. uppriktigt rädd och fick lite dåligt samvete...
 
Trodde de skulle vara en vanlig dag på skolan men där hade jag fel...
För efter lunchen så stod jag och kurskompisen och filade till kanter på våra detaljer då jag hör något....tittar upp och möts av två ENORMA rådjur ögon (och då menar jag inte söta, gosiga bambi ögon) utan skräcken själv..
 
Mitt emot mig står nämligen en 16-17 årig "pojke" och svarvar något i maskinen... Fast nu står han inte upp.. Han typ sitter/hukar sig i en onormal ställning och jag ser att munnen formar något ord... Går närmare för att höra vad han säger då jag ser att han sitter fast!!!!
 
HAN SITTER FAST I SVARVEN!!
 
Hela (ursäkta språket) JÄVLA armen sitter lindad runt detaljen som han nyss stod och arbetade på...
En arm ska inte se ut så tänkte jag och skrek efter läraren... Läraren trodde jag skämtade och fattade ingenting...
De var dom längsta minuterna, eller var de sekunderna i mitt liv tror jag....
 
Vi fick loss honom och såg att armen var BRUTEN typ  fem centimeter ifrån handleden och han har flertalet skärsår och skrapsår på hela underarmen.... ÅH min gud...
Vi fick in honom till lärar-rummet och satt honom på en stol... Då han blev likblek.. då blev jag rädd för att han skulle svimma, men han var nog full i adrenalin för han var kolugn och skämtade lite...
 
Ambulansen kom fort och de var ett jäkla liv ett tag (dom rätta ju till armen på plats)
Då märkte jag och kurskamraten att vi nog blivit lite chockade för vi blev skit trötta och skakiga....
 
De enda jag tänkte på var att OM jag bara fattat vad han sa med en gång istället för att stå där som ett skrämt rådjur.... Fyyyy...
Jag hoppas han mår bra.... För jag gjorde INTE de efter detta äventyr....
 
Jag är verkligen inte fräck, tuff eller kaxig i såna situationer... Men jag är glad om jag "räddade" honom ifrån värre grejer...
Skulle kunna somna nu pga alla händelser men samtidigt kan jag inte för jag ser bara dom där rådjurs ögonen som är fulla i skräck...och armen som är felvinklad!
 
USCH!!!!
//Malinsky!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0