Hur ska jag beskriva denna dagen??

Hmm jag sitter och funderar på hur jag ska enklast sumera denna dagen.. Den har varit full med allt möjligt idag..
Intriger, gräl,barn, framtids planer och framsteg...
 
Helt otroligt kan ju tro att jag upplevt ett helt liv bara idag...
Först till intrigerna och grälet... (nej de är INTE mellan mig och sambon) utan GUBBARNA på skolan... :/
Så mkt bekymmer dom har och skvaller.. trodde jag och kompisen var "värst" eftersom vi är tjejer...men neeeej!!!
 
Jösses vad mkt skitsnack de varit idag och de värsta av allt är ju att dom stressar ju upp dom stackars gymnasie killarna med all skit... Ta reda på riktigt fakta och fyyy vad gott de ska bli att slippa dom efter detta...
 
Sen över till barnen... Mini Monster är inne i ngn härlig period och känslorna åker berg-och-dal-bana HELA tiden...
Han testar även hur långt han kan dra sambons tålamod och gränser (då han är hemma med barnen på heltid nu)
SÅ INTE underbart ibland att komma hem till fullt krig men jag måste ju ge sambon en chans att bli "normaliserad" ngn gång på dagen :P
 
Vet ju själv vad jobbigt de kan vara...
 
Sen över till framtids planerna...
Funderar ju på att plugga lite till, tills jag hittat ett jobb.. Bara för att ha ngt att göra och för att inbringa pengar OCH för att öka mina chanser på jobb fronten... Så jag var inne och hämtade en ansöknings blankett... Sen om man kommer in återstår ju att se ;)
 
Haha efter denna utbildningen så kanske man är "portad" xD hahahahaha.....
 
 
Sen till framstegen....
Känner att jag har gjort stora framsteg.... hahaha nä de handlar inte om de, de handlar om GRUFFALON :D
Han växer som ett monster ;)
Ökar runt 200 gram per vecka och växer på längden ungefär en halv centimeter i veckan.... Helt otroligt!
Så underbart att se att han mår så bra trots mina (många) tvivel om amning o ork...
Fick så mkt imponerande blickar och kommentarer från vår BVC-sköterska idag så jag trodde jag skulle spricka av stolthet...
 
Hahaha  de roliga är att jag sög åt mig allt som handlade om Gruffalon men när hon berömde mig och min "styrka" så fnös jag bara o fick VÄLDIGT selektiv hörsel.. (kommer inte ihåg vad hon sa faktiskt :S) Hahaha...
Tro mig om ni vill....
 
Så denna dagen har innehållit de mesta ;)
Nu blev jag ytterst sugen på att tatuera mig då min kära syssling VANN en tatuerings sittning.. åh vill ju oxå....
Vill ju sätta dit gruffalons namn på armen och lite annat smått o gott.. men de får bli EFTER körkortet.. ;)
De börjar bli ett slut på min "tunnel" :D
//Malinskty!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0