Inte som alla andra...

Idag har man haft riktigt låg humor och dålig hjärnverksamhet ;) hahaha...
De var nästan pinsamt i slutet av dagen ;) Men guud så roligt jag har haft :D
 
Kommer verkligen sakna mina kurs kamrater... eller ja dom flesta iaf ;)
Sicket folk man lärt känna... Folk man inte trodde var som dom är osv.
Jösses!!
 
Såg här om dagen att de fanns fler yrkesutbildningar som kan vara lite intressanta :D
Funderade på att söka men sen ångra jag mig och kände att de kan vara gott att vara "hemma"... Dessutom jag är ju inte jätte förtjust över tanken på att "låna upp" ännu mer pengar :P Men sen är de ju rätt gott att få en "fast inkomst"!
 
Gud tankarna runt detta går på högvarv och jag velar fram och tillbaka... :/ Jag menar jag kan ju vara hemma men när jag även KAN göra nytta så suger ju de lite mer....Lutar mer åt utbildning idag och en "fast ekonomi" ett tag till... Jag menar marknaden är ju som den är och jag vill ju ge de bästa till mina små monster...
 
JAG VILL JOBBA.. misstolka mig rätt där... och jag VILL vara hemma med mina små godingar.... Men framtiden är närmare än vad man tror och jag vill vara förberedd :P
 
Hmm är de ngn mer än jag som tycker att en till utbildning vore ok eller är jag ute och cyklar på djupt vatten??!
Suck vad jobbigt :P Varför kan inte såna här val vara lite enklare (kanske för att man SKA tänka efter före,pucko!!) Hahahaha....
 
Känner mig som en riktig vel-kärring...och jag känner samtidigt att jag har inte riktigt tid till att "flumma" och "vela" längre.... Hmm har en stund till att fundera på detta...
Vill ju inte kasta mig in i ngt "onödigt och förhastat"....
 
Fundersam...
//Malinsky!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0