Måste man klaga???

Jag funderade idag efter en incident, om man har en "klagonerv" eller nått??
För min "klagonerv" har tydligen hamnat snett eller nått...
 
Är de medfött att man känner ett behov av att klaga ibland? Även om man har de ganska bra?!
Ibland kliar de illa i "klagonerven" och jag skulle sååå gärna vilja lägga mig ner och göra som barnen bara skrika och slå...
 
Men jag har ju även insett att klaga hjälper ju inte.. Inte i långa loppet.. bättre att ta tag i de med en gång.. Men ibland ger jag upp lite, lite och klagar röven av mig.... (i tystnad) INGEN gillar ju en klago kärring :P
 
Måste man klaga eller är de bara ett "mänskligt/socialt påfund"??? :P
Trött är jag däremot på allt klagande och på att själv inte kunna få klaga lite.... (vill ju egentligen inte klaga heller)
Hahaha sicket dilemma va?? ;)
 
Jaja man kan väl säga att jag "klagat" av mig nu då xD hahahaha...
 
//Malinsky

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0