Sova-går de att äta?! ;)

Hahaha i natt var de det ultimata testet för mig...
Så underbart att vara totalt slut och sen få tillbringa halva natten uppe pga amning och "picnick" med smörgås och skrik och gråt... SÅ underbart att vara mamma vid dom tillfällena...
 
De värsta var inte att ta hand om barnen, de var mer vetskapen att man skulle upp tidigt och sen vara klar i huvudet för att köra enorma maskiner :P
 
Jag kände ju mig inte direkt "säker makinförare" idag :/
Men efter en kopp kaffe och lite skratt så var man "fit for fight" igen.... men de var bra kämpigt!
Har ju inte direkt fått ÖVERSKOTT av sömn de senaste... Men jag ska väl inte klaga kanske...
 
Kunde väl vart värre... Får väl se hur sömnen blir i natt...
Sov gott //Malinsky!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0