Min första dörr mot världen...

Idag gjorde jag klart min dörrsida som jag fått fixa två rejält krångliga bucklor på...

Fick lite dö-plåt (ni som inte fattar, plåten blir tunn och väldigt lätt att buckla igen) men de fixa jag...

Har däremot lite svårt att förstå läraren när han förklarar, fast ändå inte...
Han kan typ säga något positivt om mitt arbete för att sen ge grov kritik eller vise versa.... blir tokig då jag inte vet om de är bra eller dåligt...

Jag vill ju veta vad som är rätt eller fel och sen kanske ha lite hjälp att fix till de på rätt sätt... visserligen så har jag ju faktiskt lärt mig mer genom att han håller på så här...

De roligaste var att höra: "Du har de i dig! Du är riktigt duktig på detta!"

Så kanske kan jag faktiskt bli en av trestads bästa bilskadereparatör :)
även om de inte känns så vissa dagar! :P

Hoppas jag får göra något mer kul imorgon...

///Malinsky!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0