Prestationsångest!!!!!

Aaaah shit... flera gånger per dag så får jag panik och illamående... för att i nästa minut bli kolugn och typ viftar bort de som en petitess...

Men de är ju fan inte många dagar kvar....
Ekonomin har varit lidande trots "hjälpmedel" och de har varit "obekväma tider" och en del gnabb för att komma dit jag är nu....

Fick sån ångest häromdagen då jag tänkte vad jag kanske får lägga ut mer i pengar o tid om jag misslyckas.... (ja, jag vet man ska inte tänka så)

Men jag är bara realistisk.... för hur många har klarat både teori och uppkörning på samma dag?! (snälla kontakta mig och säg Hur ni gjorde ;) hahaha)

Magen gör uppror och man går igenom tusen ggr i huvudet om olika delmoment...

Sen känner men eufori och känner att :" nä men för i h människa, klart du klarar detta du har ju kommit så långt!!! DETTA KAN JAG JU!!!" Men blä.....

Så jag har nog prestationsångest.... Dels vill jag ju vara färdig och dels för att dålig ekonomi genom jul är INTE ok... de går Men INTE ok...

Jävlar vad jag är taggad..... men hade gärna gett upp.... men jävlar jag ska fanimej försöka iaf!!!!

///Malinsky!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0