Inte direkt bäst...

Ja som dom flesta sett kanske så hat jag inte haft en så bra helg (tur man har barnen som drar upp de till en hyfsad helg och inte en botten helg!!)

Jag har kommit på de att jag är inte bäst, jag har gjort många dåliga val längs vägen... jag är ju inte direkt nöjd med mina val men de har gett mig chansen till att mogna tänka på andra sätt och gett mig chansen till att ändra mig!

Men sen finns de ju dom som ALDRIG ser de positiva jag hör NU.... Dom ser bara mina misstag och aldrig får man hör hur duktig eller hur bra de går nu...

Men jag är inte mer än människa och jag gör misstag (de är så man lär sig)

Har bestämt mig (efter att bägaren fyllts för mkt) att JA JAG ÄR INTE BÄST PÅ ALLT, men jag kan baskemej försöka och allt som sägs till mig ska gå som positiv kritik som jag kan ta lärdom av och sedan skaka av mig, då faktiskt jag vet vad som är bäst för mig o min familj!

För tro de eller ej men de är faktiskt kul att gå höra attan gör något bra oavsett hur liten grejen är...

Får man bara negativ kritik hela tiden så bryts man ner... precis som jag gjorde nu i helgen... men jag är stark och mogen nog att känna nu räcker de, och ta emot och borsta av!

Efter regn kommer solsken, så jag kommer ha de ljust ;)

Jag är en klant, ett misstag osv men jag är iaf stolt över mig själv o mina framsteg! Jag kunde haft de värre...

Så fuck off... jag är glad för mina framsteg o fler. lär de bli... suger att höra kritik men jag kan själv nu....

love to you all
no mind is to small
love and learn
get what you earn...
///Malinsky

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0