Lite besviken....

Idag, som alla dagar, så kom jag hem och frågade min sambo om hur dagen varit...

Fick till svar att allt varit bra förutom att han hade fått skäll av vår bvc sköterska!!!!!

VA???
Varför?!

Hon hade då sagt att han inte tar handom barnen bra :/ pga en mindre svacka i Simons kurva....
Om inte jag minns fel så sa samma människa har sagt till mig att kurvan ska inte följas slaviskt och att de är viktigare att titta på barnets allmäntillstånd!!!

Eller har jag fel?!
Sen så sa läkaren (läkarbesök idag) att hon tyckte att Simon var perfekt och att han var en väldigt aktiv liten kille!

Varför fick min sambo skäll?!
Kunde han inte fått tips på olika maträtter eller nått om hon var så orolig istället fpr att attackera honom?!

Jag blev grymt besviken av att höra detta för hon har alltid stöttat mig VARENDA gång jag är där :P

Min sambo tog illa vid sig och känner sig värdelös nu :( vilket han inte är !!!!!!
Jag kanske inte är världens bästa mamma just nu när jag pluggar och grejar, men en sak är jag JÄVLIGT säker på..... o de är att min sambo kan och han är förbannat bra på de!

Funderar på att byta bvc för så ska de inte vara... han ska ju få lika mkt stöd som jag fick/får....

:(

älskar min familj OCH dom små mår såå bra med sin pappa.... VARJE DAG!!!!!

///Malinsky!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0