Måste serva...

Fasen måste ju serva och fixa bilen så jag kan köra sen ;)

Typiskt att jag inte frågade om jag kunde få ta den till skolan denna vecka och fixat... men men de hade inte gått ändå just nu eftersom varenda slant jag får ska gå till de sista på kortet...

Låter som om de är skit mkt kvar på körkortet men de är de inte... men jag prioriterar körkortet före bilen....

Jag menar den står ju där i vilket fall som helst ;)

Men de skulle vart gott att ha den iordning och klar tills jag har kortet i näven så jag kan köra min EGNA bil med en gång 😉

Jaja som sagt man prioriterar ju....

Börjat blir sjukt nervös och spänd... Alla frågar om jag vart iväg på halkan eller uppkörningen än men de är nu de roliga börjar så då ska jag vara lite hemlighetsfull (=full i fan) och inte säga ngt 😉

Har ffolk tjatat så här länge på mig så kan dom få göra de lite till...
Mitt beslut och jag tar de i min takt....

önskar man kunde haft ett par tusen nu så allt kunde vart klart NU, men men jag är ju de snart efter denna löning 😉

Vem vill ha besök först när jag tagit kortet?!? 😉 Vem vill veta först och vem förtjänar att veta först??? 😉

Sneaky sneaky //Malinsky!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0