Nått har brutit ut....

Har ett litet monster här hemma... eller rättare sagt två små monster... den ena lyssnar inte och blir bara värre om man säger till honom, och den aandre blir så förbannad så han skriker och slåss...

En del har tittat lite konstigt på mig idag då jag är svullen och har ett ganska stort rött märke på hakan... de var son nr två som mitt i leken sparka mig rätt över munnen... Alltså detta var inte ofrivilligt utan de siktades och träffade hårt...

:( de första jag tänkte på vem är de som lärt honom att de är okej att sparkas och använda benen i en lek?!? sen undrade jag om de var mitt fel?!? :( har jag gjort något som gör att han tycker de är okej... :((
jag blir så ledsen..

jag börjar bli orolig för son nr ett som oxå håller på... slåss, retas och lyssnar inte på nått :(

fyyyyy... sambon får den mesta skiten tyvärr och jag känner att jag inte hjälper till tillräckligt....

Behöver bara skriva av mig... orolig för att jag är för snäll eller är jag för hård??

Känner dom sig utanför eller är de något annat som kanske lyser igenom?!

Jag menar vi skämma ju nästan för att gå ut då vi får släpa ut en eller två ur affärer då dom skriker eller gråter av olika anledningar... folk tittar och ger menande blickar och de tycker jag är pinsamt...

Barn ät barn och dom utvecklas men detta känns som något annat... känns mest som mitt fel...

Börjar bli jobbigt när son nr ett till och med börjar vara elak mot andra och säga dumma saker...:/ härom dagen sa han att någon var en idiot :/ men pappa/sambon får ta de mesta som sagt... han ska både flytta, hålla käften och är bara dum hela tiden...
Säger jag ifrån då gråter son nr ett bara...

Ja jag klagar... men jag måste ju få skriva av mig... se de från ett annat sätt, kanske få en lösning eller nått råd så jag kan tackla det rätt och inte göra det värre...

Min lille son... mitt hjärtegull som varit så snäll innan...(även nu) men de finns så mkt elakt som vill ut...

jag hoppas jag inte tråkar ut er med samma gamla skit men som sagt detta är mer för mig så jag kan se de på ett annat sätt, få ut de ur systemet....

jag har oxå rätt att klaga ibland....
///Malinsky!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0