Risktvåan here i come!!!!

Fy fan vad gött de känns att ha bokat en tid för halkan!
Fick lite panik först men sen när jag diskuterade med min körlärare så såg jag på hela henne att hon menade allvar....

Då fick jag en kick o kände "shit ja kan verkligen köra!!!"

Jag menar varför skulle hon skämta om något så allvarligt?!
Jag trodde ju att hon säkert skulle säga att jag behövde typ ett par körlektioner till men hon var tvärsäker och ville egentligen att jag skulle iväg på halkan typ nu!

Tur för mig att jag fick en tid lite senare så jag hinner träna/övningsköra hemma :-/
(alltså inte på halkan utan bara i övrigt!!)

På vägen hem så kände jag ett enormt lyckorus och de kändes som om jag hade fått de redan....

Kan jag är så nära att jag kan känna de i handen....
De kommer blir min tredje största lycka i livet!!!

Åh vad jag är glad!!!

///Malinsky!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0