Funderar på att ge upp....

Vissa dagar så funderar jag på varför jag skulle envisas med att gå den här kursen oxå?!

Jag menar som om mitt dåliga samvete inte var fyllt redan!????

Jag missar allt med Gruffalon! Dom andra två ser mig bara som dum o ivägen :(
Vad jag än gör så känns de som om jag aldrig gör rätt! :(

Börjar må rätt piss av att se sambon må dåligt varje dag och barnen bara ser mig typ 4 timmar på vardagarna! :(

De känns inte som om jag är del av familjen längre :(
Ska jag sluta???

Jag känner att jag själv inte har något riktigt svar att ge mig själv :(

Mår riktigt dåligt för att jag vill gå färdigt, fullfölja min utbildning och ta de där jävla körkortet någon jävla gång!

Men just nu känns de som om jag skiter i allt bara jag får vara med min familj! :(

It sucks to be me just nu!!! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0