Hur man gör bucklor....

Idag har jag gjort bucklor och undvikit bucklor ;) hahahaha!!!!

Först gjorde jag bucklor i min riktnings-kurs plåt (och rättade ut) och sen körde jag på trafikskolan och undvek helt alla bucklor men kunglig finess ;)

Behöver dock träna på min riktnings teknik och på mina skyltar och avläsning av skyltar (varför ska de finnas så många man måste kunna?!) :/

Jaja massa kunskap in smockat i hjärnan :)

Imorgon blir de mer körning och då har jag förhoppningsvis smält allt från idag och kan börja på nya äventyr!

Imorgon får de bli bokning av halkan (receptionisten var sjuk idag :/ )

Jag verkligen längtar mer och mer....
Skrämmande men sant....
///Malinsky

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0